دلم می خواهد همیشه با یاد تو زندگی کنم اما روزمرگی ها مرا از تو جدا ساخته است.
آقای مهربانم ! ببخش دوست داشتن هایمان را بدون عمل ، بدون معرفت.
وبرایمان دعا کن بشکنیم حصار وابستگی ها را ....روزمرگی هارا.....
در این وبلاگ سعی برآن است به بحث در موضوعاتی بپردازیم که آگاهی و شناخت جامعه ی ما را برای ساختن جامعه ی مهدوی ارتقا دهد و حتی اگر شده یک گام ما را به ساختن دنیایی زیباتر و به دور از پلیدی ها و ناراستی ها نزدیک سازد.
محبان مهدی! بیایید گامی برداریم در جهت ساختن جامعه ی مورد پسند مولایمان حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه...........
لبیک یا مهدی...
در مسیر ظهور...
ما را در سایت در مسیر ظهور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 9:58